پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 140195
صعود ايران با گل سردار/ يوز پلنگهاي ايراني قطر را حذف کردند
تاریخ انتشار : 1393/10/25 17:23:40
نمایش : 1230
تيم ملي کشورمان امروز در دومين ديدار خود در جام ملتهاي آسيا به مصاف قطر رفته است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي کشورمان امروز در دومين ديدار خود  در جام ملتهاي آسيا به مصاف قطر رفته است.

 

دقيقه 2: ضربه سر سيدجلال حسيني که روي ضربات کرنر به حمله وران ايران اضافه مي شود با اختلاف کمي به بيرون رفت.


*دقيقه 4: سانتر مهرداد پولادي از جناح چپ با ضربه سر چرخشي سردار آزمون راهي به چارچوب نداشت و قاسم برهان آن را دفع کرد.

*دقيقه 10:  ضربه سر مهاجم قطر را مدافعان ايران بلوکه کرد

*دقيقه 13: ارسال چپ با ضربه سر مهاجم قطر مي توانست دروازه ايران را با خطر جدي مواجه کند که پورعلي گنجي با قرار گرفتن در مسير توپ آن را با سينه دفع کرد.

*دقيقه 20 : خطاي دژاگه به روي بازيکن قطر يک ضربه آزاد براي قطريها به همراه داشت.

*دقيقه 22: اولين خطر جدي قطري ها روي ضربه ايستگاهي براي اين تيم به دست آمد که ضربه سر ابراهيم ماجد با اختلاف به بيرون رفت.

*دقيقه 24: روي حرکت زيباي اشکان دژآگه و ارسال زميني او درون محوطه جريمه، مسعود شجاعي صاحب فرصت خوب گلزني شد که ضربه مبتديانه اش به دروازه قطر نرسيد و در ادامه مدافعان قطري توپ را دفع کردند

*دقيقه 30 ؛ارسال بازيکنان قطر بر روي دروازه ايران که بازيکنان ايران آن را دفع کردند.

*دقيقه 34: فرار سردار آزمون و ارسال او روي محوطه جريمه، پيش از اينکه احسان حاج صفي صاحب فرصت شود با دفع دروازه بان همراه بود.

*دقيقه 39: بازيکنان ايران پشت محوطه جريمه صاحب موقعيت مناسبي براي گلزني شدند و احسان حاج‌صفي بازهم فرصت شوتزني داشت اما توپ را به شجاعي داد و شوت اين بازيکن هم با فاصله زيادي به بيرون رفت.

*دقيقه 40: کرنري از سمت راست توسط آندرانيک تيموريان روي دروازه قطر فرستاده شد که ضربه سر زيباي پورعلي‌گنجي از روي خط دروازه برگردانده شد.

*دقيقه 42: ارسال مهرداد پولادي با اثري که آزمون روي آن گذاشت به اشکان دژآگه رسيد که ضربه سرضرب و خطرناک او از گوشه محوطه جريمه با اختلاف کم به بيرون رفت.

*دقيقه 46: باز هم روي ضربه کرنر ايران صاحب فرصت شد؛ کرنر ارسالي بعد از تاثيري که حسيني روي آن داشت به سردار آزمون برخورد کرد و با اختلاف کم به بيرون رفت.

*دقيقه 48: حرکت عرضي آزمون پشت محوطه جريمه قطر و شوتي که به سمت دروازه اين تيم زد به مدافعان سفيدپوش برخورد کرد و برگشت داده شد.

*دقيقه 50: مسعود شجاعي تصميم به حرکت انفرادي گرفت و پس از دريبل زدن مدافع قطر پشت محوطه جريمه متوقف شد. اين ضربه ايستگاهي مناسب را جواد نکونام روانه دروازه قطر کرد که به بيرون رفت.

*دقيقه 52: پاس اشکان دژاگه به سردار آزمون و چرخش اين بازيکن درون محوطه جريمه قطر يک موقعيت مناسب ايجاد کرد که اين مهاجم جوان با ضربه‌اي زيبا دروازه اين تيم را باز کرد.

*دقيقه 55: ارسال قطري‌ها روي دروازه ايران با واکنش خوب عليرضا حقيقي مواجه شد و اين دروازه‌بان توپ را راهي کرنر کرد

*دقيقه 56: ارسال بلند بازيکن قطر روي ضربه ايستگاهي درون محوطه شش قدم با واکنش خوب عليرضا حقيقي به يک کرنر براي قطري ها تبديل شد.

*دقيقه 60: سردار آزمون که گل تيم ملي کشورمان را به ثمر رسانده بود بدون برخورد به بازيکني مصدوم شد که از زمين بيرون رفت. رضا قوچان‌نژاد در دقيقه 62 جايگزين او شد.

*دقيقه 67: ضربه سر بازيکن قطر را عليرضا حقيقي به راحتي دفع کرد تا اين حرکت قطري ها خطري روي دروازه ايران نباشد.

*دقيقه 68: ضربه فني رضا قوچان نژاد از پشت محوطه جريمه با اختلاف به بيرون رفت.

*دقيقه 71: پاسکاري هاي کوتاه ايران در جناح راست و حرکت قوچان نژاد از گوشه محوطه جريمه را دروازه بان قطر دفع کرد.


*دقيقه 75: اشکان دژآگه روي اشتباه مدافع قطري ها از ميانه زمين صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن مدافع حريف مي توانست گوچي را صاحب فرصت کند که دروازه بان قطري توپ عرضي او را بريد.


*دقيقه 76: روي حرکت سه نفره گوچي، دژآگه و حيدري، گوچي از پشت محوطه جريمه ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ در ميانه راه به اشکان برخورد کرد و به بيرون رفت.

*دقيقه 87: روي اشتباه مدافع قطر، قوچان نژاد صاحب فرصت شد و درون محوطه جريمه ضربه اش را به سمت دروازه نواخت که دروازه بان آن را دفع کرد.


*دقيقه 89: حرکت احسان حاج صفي درون محوطه جريمه با ضربه فني او همراه بود که قاسم برهان آن را به کرنر فرستاد و روي کرنر هم ايران به نتيجه اي نرسيد.

دقيقه 90 +4: برخورد عليرضا حقيقي و محمد مونتاري مي رفت که بازي را به جنجال بکشد که جواد نکونام با دخالت در اين صحنه به قائله خاتمه داد. اين در حالي بود که در حرکت آهسته مشخص شد صادقي با سر ضربه اي به مهاجم قطر زده و از چشم ايرماتوف دور مانده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html